Цена:340.44 EUR
Прикачени файлове: |
Изключителна цена! Изключителни възможности! Търговска система, която ще обикнете!
Търговска и счетоводна система “Авангард” е професионално решение за бизнеса. Нейното сглобяване и настройка са по силите на всеки потребител, не се изисква участието на компютърен специалист, но получените резултати са на най-високо технологично ниво.
Наборът от специално подбрани компоненти на преференциални цени позволяват с минимална инвестиция да постигнете резултати, които надминават дори скъпите комерсиални системи. Предварителната подготовка, подбор и настройка на системата елиминират необходимостта от обучен технически специалист и съответно намаляват разходите по внедряване на системата.
Предварителната инсталация на софтуера позволява моментален старт на обекта, без да чакате и плащате за външни услуги.
Система “Авангард” е подходяща за магазини, кафенета, пицарии, ресторанти, автомивки, клубове, счетоводни кантори, складове. Мощността на компютъра гарантира бърза обработка на операциите и позволява работа при много високо натоварване.
Авангард Store
Пакетът съдържа компютър с предварително инсталирани програмни продукти, монитор, клавиатура с български език и мишка, специално подбрани за максимално ефективна работа в малък и среден търговски обект. Системата е напълно готова за употреба и можете веднага да започнете работа с нея!
- 1 х Компютър HP Compaq 6305 Pro SFF - обновен
HDD: 250GB
RAM: 4GB
Slim Desktop
- 1 x Windows 10 Home
- 1 х Монитор 19“
- 1 х Microinvest Склад Pro
- 1 х Microinvest Склад Pro Light
- 1 х Хардуерен лиценз
- 1 х Мишка - нова;
- 1 х Стандартна клавиатура с български език - нова
- 1 х Документация за работа с Microinvest (в електронен вaриант)
Изберете и добавете към Вашата система "Авангард Store":
- Kомпютърна конфигурация с компютър: Dell OptiPlex 790 A Intel Core i3 2110 3300Mhz 3MB 4096MB DDR 3 250GB – обновен: + 30 EUR
- Kомпютърната конфигурация със SSD хард диск: HP Compaq Elite 8000USDT - обновен, клас А (Intel Celeron Dual-Core E3300 2500Mhz 1MB, 2048Mb So-Dimm DDR3, 80 GB SATA): + 20 EUR
- Баркод скенер 3Logic 26 (нов): + 69 EUR
- Безжичен баркод скенер 3Logic (нов): + 79 EUR
- Програмируема POS клавиатура 3 Logic с четец на магнитни карти (нова): + 39 EUR
- Кухненски принтер 3Logic: + 69 EUR
Ние Ви даваме възможност да получите оптимално съотношение цена/качество чрез компоненти от проверени доставчици, с гарантиран произход и висока надеждност. Като водеща фирма на българския пазар, нашата търговска система може да отговори на всички изисквания на търговската дейност и да осигури безпроблемна работа за дълъг период от време.
Системата подобрява контрола и отчетността на всички участници в търговския процес и позволява пълен контрол на наличността на стоките, операциите и разплащанията.
Чрез допълнителните устройства (скенер и четец за магнитни карти) се обработват клиентски карти, система за лоялност и индивидуални отстъпки. Всичко това Ви позволява да изградите съвременен бизнес модел, като предлагате привлекателни условия и промоции за настоящи и бъдещи клиенти.
Настоящата комплектация на компонентите е удобна за сглобяване, самостоятелно изучаване и внедряване без участието на специалист. Това веднага води до по-добра цена за крайния клиент!
Забележки:
- Цените са в EUR, без вкл. ДДС;
- Осигурена гаранция за хардуера;
- Софтуерните продукти на Microinvest са без включена безплатна актуализация;
- Microinvest софтуерът може да се ползва само на едно работно място.